Інформація пацієнтам - Медичний центр Median
до Наказу №26 від 17.06.2021
(у редакції Наказу ПП «МЕДІАН» №9 від 25.04.2023)
Правила внутрішнього розпорядку для пацієнтів/відвідувачів мережі Медичних центрів Приватного підприємства «Медіан»
Ці правила розроблені відповідно до норм Конституції України,
Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я»
та Цивільного кодексу України
Мережа Медичних центрів Приватного підприємства «Медiан» (далі – Медичний центр), тобто Медичний центр Приватного підприємства «Медіан» та структурні підрозділи, що знаходяться за адресами:
Київ, вул. Ярославська, буд.55,
Київ, вул. Кирилівська, буд. 102,
Київ, пр-т. Червоної Калини, буд. 79,
Київ, пр-т. Червоної Калини, буд. 69,
Київська область, м. Бориспіль, вул. Головатого, буд. 89,
Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Героїв Майдану, буд. 11,
Київська область, Броварський район, с. Зазим’є, вул. Київська, буд. 4-А,
Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, буд. 2
має великий досвід надання медичних послуг корпоративним та індивідуальнимклiєнтам – фізичним особам (далі – пацієнти, відвідувачі).
Правила внутрішнього розпорядку для пацієнтів/відвідувачів мережі Медичних центрів Приватного підприємства «Медіан» (далі – Правила) є організаційно-правовим документом, який, відповідно до законодавства України в сфері охорони здоров’я, регламентує поведінку пацієнта/відвідувача під час перебування в Медичному центрі, а також інші відносини, що виникають між пацієнтом/відвідувачем (та/або його законним представником) і Медичним центром.
Дані правила є обов’язковими правилами поведінки для фізичних осіб - пацієнтів, а також осіб, які перебувають у Медичному центрі та/або виявили бажання стати пацієнтами Медичного центру, а також персоналу. Ці правила розроблені з метою реалізації передбачених законодавством України прав пацієнта та створення найбільш сприятливих можливостей надання пацієнту якісної та своєчасної медичної допомоги. Дотримання цих правил дозволяє пацієнтам зручно та ефективно взаємодіяти з Медичним центром.
1.1. Відвідувач Медичного центру, що зайшов до приміщення у осінньо-зимовий період, зобов’язаний залишити верхній одяг у спеціально відведеному для цього місці (гардеробі). Рекомендовано не залишати у гардеробі цінні речі та гроші. Медичний центр не несе відповідальності за речі, залишені у верхньому одязі пацієнтів чи відвідувачів та речі, залишені без нагляду.
1.2. У Медичному центрі ведеться відеоспостереження. Відеозаписи зберігаються відповідно до Порядку обробки персональних даних пацієнтів Центру.
1.3. Пацієнти та відвідувачі, перебуваючи у Медичному центрі, повинні із повагою ставитися до персоналу та інших пацієнтів, дотримуватись загальноприйнятих норм спілкування з медичним персоналом та іншими пацієнтами (не використовувати нецензурну лексику та інші зневажливі висловлювання).
1.4. У разі виникнення конфліктної ситуації, пацієнт/відвідувач має право запросити представника адміністрації Медичного центру.
1.5. У приміщеннях Медичного центру суворо забороняється:
- розпивання спиртних напоїв;
- паління сигарет та/або електронних пристроїв, що створюють високодисперсний пар, за винятком спеціально відведених для цього місць;
- голосно розмовляти, гучно слухати музику;
- перебувати в стані алкогольного, наркотичного та інших видів сп’яніння, за винятком перебування в невідкладних станах, що потребують надання екстреної медичної допомоги;
- перебування у верхньому одязі;
- перебування без бахіл;
- перебування у брудному одязі, одязі із сильними запахами, з предметами, продуктами (в тому числі з напоями у відкритій тарі), що можуть забруднити пацієнтів/відвідувачів та/або майно Медичного центру;
- перебування без одягнених засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно (на період дії карантину, що встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2);
- вживання наркотичних засобів, психотропних і токсичних речовин;
- користування службовими телефонами Медичного центру;
- виносити за межі Медичного центру будьяке майно, вироби медичного призначення, лікарські засоби, які належать підприємству;
- мати при собі холодну та/або вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу чи відвідувачам, або користуватися нею;
- займатися будь-яким видом торгівлі або обміну;
- приходити до Медичного центру із тваринами (в тому числі птахами);
- заходити до кабінетів та приміщень Медичного центру без попереднього запису та супроводу уповноваженої особи Медичного центру.
1.6. Фото- і відеозйомка на території та у приміщеннях Медичного центру проводиться виключно з дозволу адміністрації Медичного центру.
2.1. Медичний центр надає медичні послуги в дні та години, встановлені адміністрацією.
2.2. Прийом пацієнтів Медичного центру здійснюється за наступним графіком:
Адреса |
Графік роботи |
Взяття біоматеріалу |
|
Київ, вул. Ярославська, 55 Поділ
|
Понеділок - П'ятниця: з 7:30 - 21:00 |
Понеділок - П'ятниця: з 7:30 - 21:00* |
|
Київ, вул. Кирилівська, 102, Куренівка |
Понеділок - П'ятниця: з 7:30 - 21:00 |
Понеділок - П'ятниця: з 7:30 - 19:00* |
|
Київ, пр-т. Червоної Калини, 79, Троєщина |
Понеділок – П’ятниця: з 7:00 – 16:00 |
Понеділок – П’ятниця: з 7:00 – 15:00 |
|
Київ, пр-т. Червоної Калини, 69, Троєщина |
Понеділок – П’ятниця: з 7:30 – 18:00 |
Понеділок – П’ятниця: з 7:30 – 18:00* |
|
м. Бориспіль, вул. Головатого, 89 |
Понеділок - П'ятниця: з 8:00 до 20:00 |
Понеділок - П'ятниця: з 8:00 - 12:00 |
|
Київська обл., Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Героїв Майдану, 11 |
Понеділок - П'ятниця: з 7:30 - 18:00 |
Понеділок - П'ятниця: з 7:30 - 17:00* (7:30 - 15:00 згідно з переліком аналізів**) |
|
Київська обл., Броварський район, с. Зазим’я, вул. Київська, 4-А |
Понеділок-п’ятницяз 8:00 до 15:00Субота, неділя – ВИХІДНИЙ |
Понеділок-п’ятницяз 8:00 до 12:00 Субота, неділя – ВИХІДНИЙ | |
с. Гора, Центральна 2 |
Понеділок -П`ятниця: з 8:00 до 18:00 Субота - Неділя: з 8:00 до 12:00 |
Понеділок -П`ятниця: з 7:30 до 12:00 Субота - Неділя: з 8:00 до 12:00 |
2.3. Запис на прийом в Медичний центр проводиться попередньо, за день чи декілька днів до бажаного вiзиту.
2.4. Візит пацієнта без попереднього запису в день прийому можливий лише при наявності вільних місць в графiку роботи медичних працівників.
2.5. Пацiєнт може отримати попередню iнформацiю про перелiк послуг, їх вартість, порядок оплати та iншу інформацію на офіційному веб-сайті Медичного центру за посиланням: https://median.kiev.ua/, за телефонами: (044) 207-80-00 (044) 207-80-01 (044) 331-99-20 (044) 331-12-93 (093) 207-80-00 та/або у адміністраторів Медичного центру безпосередньо на рецепції.
2.6. Пацiєнт, пiд час запису на прийом, може обрати день i час прийому iз наявних вiльних мiсць для запису, про якi йому повiдомить працівник Медичного центру.
2.7. Пiд час запису на прийом, пацiєнт повинен чiтко вказати послугу (одну чи декілька), на якi вiн записується, а також повні та достовірні дані про свою особу. В протилежному випадку, Медичний центр має право відмовити йому в наданнi послуги.
2.8. При первинному зверненні пацієнта, адміністратор Медичного центру створює медичну картку амбулаторного хворого (далі – медичну картку) в паперовому та електронному вигляді на основі даних, наданих пацієнтом. Медична картка в паперовому вигляді (форма № 025/о) заповнюється на усіх хворих при зверненні у заклад охорони здоров’я, який надає амбулаторно-поліклінічну допомогу.
2.9. Пацієнт власноручно заповнює анкету, інформовану добровільну згоду пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення, а також письмову згоду на обробку персональних даних. Для оформлення відповідних документів, пацієнт повинен з’явитись в Медичний центр не менше, ніж за 10 хвилин до запланованого прийому. Заповнена анкета та медична картка зберігаються в Медичному центрі.
2.10. Пацієнтів обслуговують у Медичному центрі у визначені години прийому. Прийом пацієнта у сімейного лікаря може тривати понад запланований час (15 хвилин), тому прийом наступного пацієнта може розпочатися пізніше.
2.11. 3 урахуванням того, що за окремими напрямками (гiнекологiя, УЗ-дiагностика, тощо) ведуть прийом декiлька спецiалiстiв, які працюють за iндивiдуальними графiками, адмiнiстрацiя Медичного центру просить пацiєнтiв при записi на прийом/консультацію називати прізвище свого лікуючого лікаря (у разі наявності).
2.12. Пацiєнт зобов’язаний прибути на прийом в Медичний центр в призначений час i день.
2.13. Якщо пацiєнт не в змозi прийти в призначений час, у разi необхiдностi скасування самого візиту або зміни призначеного часу вiзиту, пацiєнту необхідно завчасно попередити адміністраторів Медичного центру за телефонами, вказаними на веб-сайті Медичного центру за посиланням: https://median.kiev.ua/ та/або іншим, зручним для себе способом, але не пізніше ніж за 4 години до запланованого візиту.
2.14. У разі відмови пацієнта від отримання наперед оплачених послуг, але не менше ніж за 4 (чотири) години до їх фактичного надання, кошти повертаються пацієнту у порядку, визначеному Публічним договором (угодою) про надання медичних послуг. У разі відмови пацієнта менше, ніж за 4 (чотири) години до моменту фактичного надання послуг, кошти пацієнту не повертаються.
2.15. У paзi, якщо пацiєнт не з'явився на прийом в призначений час без попередження або запізнився більше нiж на 20 хвилин, запис може бути скасовано або перенесено на інший час, що додатково узгоджується.
2.16. У разі непередбачуваної вiдсутностi медичного працівника та iнших надзвичайних обставин, працiвники Медичного центру попереджають про це пацiєнта при першiй можливостi за контактним телефоном який був вказаний пацiєнтом. При цьому, за бажанням пацієнта запис переносять на інший, зручний для нього час.
2.17. Пацієнту віком до 14 років (малолітньому пацієнту), а також пацієнту, що визнаний в установленому законом порядку недієздатним, медичне втручання (в тому числі надання медичних консультацій та проведення діагностичних процедур) здійснюється за згодою та за присутності його законних представників.
2.18. Надання медичної допомоги фізичній особі, яка досягла 14 років, проводиться за її згодою та/або за згодою її законних представників.
2.19. Пацієнт, який набув повної цивільної дієздатності і усвідомлює значення своїх дій та може керувати ними, має право відмовитися від лікування. Якщо відмову дає законний представник пацієнта і вона може мати для пацієнта тяжкі наслідки, лікар повинен повідомити про це органи опіки і піклування.
2.20. Відповідно до Цивільного кодексу України батьки (усиновлювачі) є законними представниками своїх малолітніх та неповнолітніх дітей; опікун є законним представником малолітньої особи та фізичної особи, визнаної недієздатною; законним представником у випадках, встановлених законом, може бути інша особа.
2.21. Послуги у закладі є конфіденційними, окрім випадків, передбачених законодавством, в тому числі якщо нерозголошення інформації про стан здоров’я пацієнта не загрожуватиме життю і здоров’ю хворого та здоров'ю населення.
2.22. Обов’язки пацієнта/відвідувача
У разі звернення за медичною допомогою в Медичний центр пацієнт/відвідувач зобов’язаний:
3.1. Мати при собі оригінал документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення водія, е-паспорт (цифровий образ ID-картки) чи інший, передбачений Законом України «Про громадянство України», документ).
3.2. Дотримуватись цих Правил та інших локальних актів Медичного центру, а також чинне законодавство України.
3.3. Виконувати вимоги санітарно-протиепідемічного режиму.
3.4. Виконувати вимоги та приписи лікуючого лікаря.
3.5. Співпрацювати з лікуючим лікарем на всіх етапах надання медичної допомоги.
3.6. Під час прийому, проведення процедур, лікування та інших медичних втручань, пацієнт повинен дотримуватись приписів, рекомендацій та інструкцій лікаря, інших інструкцій сестер медичних.
3.7. Пацієнт повинен повідомити лікарю Медичного центру достовірну інформацію про стан свого здоров’я, спадкові захворювання, алергічні реакції, інфекційні, гострі та інші захворювання, а також іншу інформацію, що може вплинути на вибір методу діагностики та лікування.
3.8. Пацієнт (законний представник) повинен негайно інформувати лікаря про зміни у стані здоров’я, виявлення негативних наслідків в процесі лікування, появу або зникнення симптомів, погіршення самопочуття, побічні дії лікарських засобів та іншу інформацію.
3.9. Пацієнт повинен повідомити інформацію про лікарські засоби, які приймає, про факт лікування лікарем іншого закладу охорони здоров’я або лікарем, який є фізичною особою – підприємцем та провадить медичну практику на підставі відповідної ліцензії. Пацієнт повинен надати результати діагностичних обстежень, що проведені в інших закладах охорони здоров’я.
4.1. У випадку, передбаченому чинним законодавством, пацієнтам на випадок тимчасової непрацездатності видається листок непрацездатності або належним чином оформлені довідки за встановленою формою.
4.2. Медична допомога в Медичному центрі надається відповідно до клінічних протоколів, рекомендацій та нормативних документів, затверджених Міністерством охорони здоров’я України та внутрішніми документами Медичного центру.
4.3. Дiагностичнi i консультативні висновки інших закладів охорони здоров’я приймаються до уваги, але не можуть слугувати основою для видачі будь-яких видів заключення лікарями Медичного центру, призначення плану лікування, отримання рекомендацій лікаря, виконання медичних манiпуляцiй.
4.4. Отримання заключень і рекомендацій лікарів Медичного центру, призначення плану лікування, виконання медичних маніпуляцій або інших додаткових послуг Медичним центром може бути здійснено тiльки пiсля консультацiї лiкаря Медичного центру або проходження обстеження саме в Медичному центрі.
4.5. Лікар Медичного центру має право відмовитися від подальшого ведення пацієнта, якщо останній не виконує медичних приписів або цих Правил, за умови, що це не загрожуватиме життю хворого і здоров'ю населення.
4.6. Лікар не несе відповідальності за здоров'я пацієнта в разі відмови останнього від медичних приписів або порушення пацієнтом встановленого для нього режиму.
4.7. Порушення цих Правил, правил пожежної безпеки, санітарно-протиепідемічного режиму і санітарно-гігієнічних норм тягне за собою відповідальність, встановлену законодавством України.
Детальнішу інформацію про час та місце прийому лікарів та молодших спеціалістів з медичною освітою усіх спеціальностей, про вартість послуг, правила виклику лікаря чи сестри медичної додому, а також про порядок попереднього запису на прийом, пацієнт може отримати у адміністраторів Медичного центру, за телефонами: (044) 207-80-00 (044) 207-80-01 (044) 331-99-20 (044) 331-12-93 (093) 207-80-00, а також на веб-сайті Медичного центру за посиланням: https://median.kiev.ua/.
* Якщо забір біоматеріалу здійснюється після 15:00, строк видачі результату аналізу автоматично продовжується на 24 години.
**Забір біоматеріалу для здійснення наступних видів досліджень: _____________, здійснюється лише до 15:00.