Послуга "Виклик медсестри додому для взяття аналізів" телефонуйте (044)207-80-00 | Замовляйте "Тест на СOVID-19" за деталями телефонуйте (044)207-80-00

Медичні центри Median:
м.Київм.Бориспільс.Щасливес.Зазимье
Телефонуйте цілодобово:
(044) 207-80-00 (044) 207-80-01 (093) 207-80-00
Зворотній зв'язок Забір аналізів вдома Запис на прийом

Типові запитання про Covid-сертифікати та інші документи

1. Що робити якщо ти вакцинувався закордоном?

Необхідно звернутися до свого сімейного лікаря або до лікаря, який має технічну можливість внести у ЕСОЗ (електронну систему охорони здоров’я) інформацію про вакцинацію з наданого пацієнтом документу, що виданий закладом охорони здоров’я і підтверджує вакцинацію однією із визнаних ВООЗ вакциною (із переліком вакцин можна ознайомитись на сайті ВООЗ: https://www.euro.who.int/en). В «Дії» отримати COVID-сертифікат можуть наразі тільки ті, хто робив щеплення в Україні. Незабаром НСЗУ планує додати можливість генерації сертифікатів на основі даних внесених з документу, що підтверджує вакцинацію в іншій країні. Також на підставі представленого документа можна отримати у сімейного лікаря або у лікаря, що має доступ до ЕСОЗ міжнародне свідоцтво про вакцинацію.

Якщо Ви вакцинувалися закордоном, можете звернутись у Медіан. Ми зможемо внести інформацію в ЕСОЗ та видати міжнародне свідоцтво про вакцинацію.

Зараз чинне законодавство не передбачає генерацію сертифікатів у «Дії» на основі даних про вакцинацію, яку зробили за кордоном. Після того, як Міністерство охорони здоров’я України врегулює цю процедуру, ви зможете їх додати в застосунок.

2. Вакцинувався в ПП «Медіан», сертифікат не підтягнувся в «Дію».

Перше, на що звертаємо увагу – сертифікат сам не з’являється. Його необхідно завантажити.

Якщо ви виконали всі необхідні дії, а сертифікат не генерується, це означає, що лікар або не вніс дані про вакцинацію до системи ЕСОЗ, або в записі чи Вашій електронній медичній картці є помилки. Це може бути помилка в ІПН (ідентифікаційний код), даних про вакцину, особистих даних користувача.

Зазвичай «Дія» одразу підказує чому саме сертифікат не згенерувався у Вашому додатку. Щоб виправити помилки, слід звернутися до пункту, де ви робили вакцинацію, щоб внести або скоригувати дані. З собою потрібно мати паспорт або інший документ, який посвідчує особу.

Внести чи виправити дані про вакцинацію повинен той лікар, який її проводив у пункті щеплення. Якщо щеплення пацієнт робив у свого сімейного лікаря, потрібно звертатися до нього.

Якщо помилка саме в особистих даних, виправити її можна в будь-якого лікаря – як сімейного, так і лікаря вторинної ланки. Це може зробити будь-який фахівець, який має доступ до ЕСОЗ. Лікарі медичного центру ПП «МЕДІАН» зможуть допомогти Вам в цьому.

Nota bene!!! Не достовірну (не підтверджену документом, справжність якого не викликає сумнівів) інформацію про вакцинацію лікарі нашого Медичного центру не вносять.

Якщо ви вакцинувались в нашому Медичному центрі і сертифікат не згенерувався в «Дії», то просимо Вас надіслати на наш Viber скріншот екрану із поясненням «Дії» (зазвичай в додатку одразу пишуть на якому етапі виникла помилка) і ми спробуємо з’ясувати причину без вашого особистого візиту в нашу клініку.

Звертаємо Вашу увагу, що кожна країна має свої правила перетину кордону, які постійно змінюються. Якщо Ви плануєте подорож, радимо Вам перевірити актуальні дані на державному порталі Міністерства закордонних справ: https://tripadvisor.mfa.gov.ua/.

3. Перша доза була в іншому закладі охорони здоров’я, а друга в ПП «МЕДІАН», сертифікат не підтягується в «Дію».

По-перше необхідно розуміти чи підтягнувся «жовтий» сертифікат після першої дози? Чи намагалися Ви його завантажити?

Якщо відповіді на дані питання: «Так», і у вас не згенерувався Covid-19 cертифікат, то дану помилку може виправити тільки той хто лікар, який вносив інформацію про першу вакцинацію в ЕСОЗ, тобто вакцинував першою дозою дводозної вакцини.

У разі якщо «жовтий» сертифікат після введення першої дози ви згенерували, а «зелений» після другої дози не з’являється, тоді рекомендуємо Вам надіслати скріншот пояснення з «Дії» (зазвичай в додатку одразу пишуть на якому етапі виникла помилка) на наш Viber і ми спробуємо з’ясувати причину без Вашого особистого візиту в нашу клініку. Звертаємо Вашу увагу , що сертифікат в Дії з «жовтого» на «зелений» самостійно не обновлюється, його треба власноручно завантажити повторно.

4. Пацієнт не може самостійно переглянути інформацію про вакцинацію в особистому кабінеті у медичній інформаційній системі Helsi для пацієнтів.

Розглянемо декілька варіантів:

  1. Якщо Вам не відображаються жодні Ваші дані, то ваш профіль не верифіковано! Це може зробити Ваш сімейний лікар або будь-який лікар, що має доступ до ЕСОЗ. Можете звернутись до наших лікарів і вони Вам допоможуть в цьому.
  2. Вам не відображаються лише дані про Вакцинацію, а інша інформація у Вашій електронній медичній картці є правильною?

Пропонуємо Вам зробити декілька кроків:

Оновіть додаток Helsi в телефоні.

Зверніться до сімейного лікаря або до лікаря, який проводив Вам консультацію перед вакцинацією, він матиме змогу перевірити внесені дані про вакцинацію в ЕСОЗ і допоможе відобразити їх у додатку Helsi.

Раді Вам повідомити, що із 01.12.2021 року лабораторія ПП «МЕДІАН», за бажання пацієнта, буде вносити дані про результати ПЛР тестів на виявлення коронавірусу SARS-CoV-2 в Електронну систему охорони здоров’я.

5. Чи може сімейний лікар внести інформацію в електронну систему охорони здоров’я про перенесену коронавірусну хворобу для формування в «Дії» COVID-сертифікату про одужання?

Так. Для цього Вам необхідно звернутись на прийом до лікаря-терапевта або сімейного лікаря та надати позитивний результат ПЛР-тесту. Лікар внесе в центральну базу даних електронної системи охорони здоров'я медичний запис про встановлений діагноз 2019-nCoV гостра респіраторна хвороба на підставі отриманого ПЛР-тесту, що був зроблений однією із лабораторій, яка верифікована МОЗ України.

У такому разі ви зможете самостійно згенерувати «Сертифікат про одужання». Сертифікат буде доступний у застосунку «Дія» на 15-й день з моменту, як лікар внесе діагноз COVID-19 та правильні дані в медичний реєстр (ЕСОЗ).

Термін дії такого сертифікату складатиме 105 днів від дати, коли встановлено пацієнту діагноз COVID-19 в Електронній системі охорони здоров'я (тобто з дати отримання позитивного ПЛР-тесту).

Звертаємо увагу! Якщо Ви отримали позитивний ПЛР-тест більш ніж 105 днів тому, то сертифікат одужання не згенерується.

6. Які є види сертифікатів про вакцинацію від Covid-19? Чи буде діяти сертифікат без QR-коду в інших країнах?

В Україні, пройшовши повний курс вакцинації або отримавши одну дозу дводозної вакцини ви можете отримати наступні сертифікати про вакцинацію:

- Міжнародне свідоцтво про вакцинацію (зразка ВООЗ без QR-коду);

- Жовтий COVID-сертифікат про вакцинацію в додатку «Дія» (із QR-кодом);

- Зелений COVID-сертифікат про вакцинацію в додатку «Дія» (із QR-кодом);

- Міжнародний Covid-сертифікат України згенерований на порталі: https://diia.gov.ua/ (із QR-кодом).

Дізнатись чи діє Сертифікат без QR-коду в інших країнах можна ознайомившись із інформацією за посиланням: tripadvisor.mfa.gov.ua.

Що таке Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і як його отримати?

Міжнародне свідоцтво про вакцинацію - це паперовий документ, який ви можете отримати у лікаря, що проводив вам щеплення, чи у свого сімейного лікаря, після проходження повного курсу вакцинації проти COVID-19.

У свідоцтві зазначена повна інформація про вакцини, її виробника, номер серії, кількість отриманих доз та дату щеплення. Документ чинний тільки при наявності підпису лікаря і засвідчення печаткою медичного закладу. Інформацію про перелік країн, які визнають міжнародне свідоцтво про вакцинацію ви можете знайти тут tripadvisor.mfa.gov.ua. Перед поїздкою рекомендуємо Вам уточнювати всю інформацію на офіційних сайтах міністерств внутрішніх справ цільової та транзитних країн.

Міжнародне свідоцтво про вакцинацію видається тільки коли є повний курс вакцинації.

Термін дії - 365 днів.

Що таке COVID-сертифікат і як його отримати?

COVID-сертифікат - це захищений документ у телефоні, на папері чи на іншому носії, який можна завантажити через Портал електронних послуг Дія або в мобільному додатку “Дія”. Його можна сформувати після отримання однієї або двох доз вакцини, і тому існує:

COVID-сертифікати можуть бути як внутрішніми, так і міжнародними.

Внутрішні чинні тільки в Україні. Міжнародні діють як всередині країни, так і за кордоном. Наприклад, з міжнародним COVID-сертифікатом можна вільно подорожувати до щонайменше 43-х країн та користуватися ним всередині цих країн для входу на публічні заходи, до кафе, кінотеатрів і т.д. Список країн змінюється щомісяця, їх можна перевірити за посиланням ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/coronavirus-response/safe-covid-19-vaccines-europeans/eu-digital-covid-certificate_en

В Україні ж - внутрішнім та міжнародним COVID-сертифікатом можна користуватися рівноправно.

7. Чи можна внести інформацію про вакцинацію проведену в іншому закладі?

Так, можна. Вам необхідно звернутися до свого сімейного лікаря або до лікаря, що має технічну можливість внести в ЕСОЗ інформацію про вакцинацію. На прийомі у лікаря необхідно надати пам’ятки (з печатками та підписами) про проведену вакцинацію з вказаною назвою вакцини, серією вакцини та датою вакцинації. У ПП «МЕДІАН» є така можливість. Ви можете записатись до лікаря на прийом за телефоном: (044) 207-80-00. Не забудьте взяти з собою оригінали пам’яток та документів, що посвідчують Вашу особу.

8. Куди вноситься інформація про вакцинацію іноземцям та особам без громадянства?

Усі іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, можуть вакцинуватися від COVID-19 за тією ж процедурою, що й громадяни України.

Вони можуть записатися на щеплення до нашого Медичного центру за контактними телефонами, розміщеними за посиланням: https://median.kiev.ua/ua/kontakti.

Відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», право на безоплатні послуги з охорони здоров’я, зокрема на щеплення, мають іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, та особи, яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту.

Для іноземців та осіб без громадянства, які тимчасово перебувають на території України, медичні послуги мають покриватись за рахунок власних коштів, коштів добровільного медичного страхування чи інших джерел, не заборонених законодавством. Сама вакцина від COVID-19 є безоплатною. Тобто особа без громадянства оплачує лише огляд перед вакцинацією.

Усі іноземці та особи без громадянства, яких щепили двома дозами вакцини в Україні, можуть отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію від COVID-19. Вони можуть отримати його в лікаря, який проводив щеплення, або, якщо вони підписали декларацію з сімейним лікарем, то цей документ можна отримати в нього.

Реєстрація та внесення даних до електронної системи охорони здоров’я відбувається на підставі одного (або кількох) з документів, що посвідчують особу:

Такі особи можуть отримати:

Дані про щеплення іноземців та осіб без громадянства, які тимчасово перебувають в Україні, не можуть бути внесені до цієї системи.

9. Що потрібно для вакцинації осіб віком від 12 до 18 років?

Для того, щоб щепити від коронавірусної хвороби дитину віком 12+, ця дитина, її батьки або опікуни повинні надати лікарю, який проводить вакцинацію, документи, що підтверджують наявність у неї всіх щеплень згідно з Національним календарем щеплень (форма 063/о) та/або довідку від лікаря-педіатра, про те, що в дитини немає протипоказів до проведення вакцинації від Covid-19.

Дитина , що не отримала рутинних щеплень та не має протипоказань до них, то вона має зробити ці щеплення і після цього матиме можливість вакцинуватися проти COVID-19.

Необхідно дотримуватися 14-денного інтервалу між введенням вакцин проти COVID-19 у випадку необхідності вакцинації проти інших інфекційних хвороб, за винятком екстреної вакцинації та вакцинації проти грипу, які можна здійснювати безвідносно до часу введення вакцини Comirnaty.

Щоб провакцинувати дитину 12+ років у Медіані Вам необхідно записатись на вакцинацію через контакт центр і на сам візит підготувати форму 063/о (карту профілактичних щеплень) та/або довідку від лікаря-педіатра, про те, що в дитини немає протипоказів до проведення вакцинації від Covid-19. Супроводжувати дитину повинен саме хтось один з батьків/опікунів.

10. Що робити якщо немає закордонного паспорту для оформлення свідоцтва про вакцинацію?

Якщо дане свідоцтво отримується для користування всередині країни то лікар може внести дані з паспорту громадянина України. Звертаємо увагу, що для перетину кордону варто внести дані саме із Паспорту громадянина України для виїзду закордон .

11. В чому різниця між сертифікатом у вигляді книжечки та сертифікатом формату А4?

Відповідь в роботі...

https://radmr.gov.ua/news/1623054914/

12. В чому різниця між білим сертифікатом та жовтим?

Жовтий колір є рекомендованим та більш впізнаваним закордоном, але не є обов’язковим.

13. Як довести справжність свідоцтва про вакцинацію виданого лікарем без QR коду.

В даному питанні варто розмежувати поняття Міжнародне свідоцтво про вакцинацію та Covid-сертифікат. Бо лікарем видається саме Міжнародне свідоцтво про вакцинацію. Для громадян України воно генерується лікарем на основі інформації внесеної в ЕСОЗ. Його чинність підтверджують підпис та печатка лікаря і закладу охорони здоров’я.

14. Чи може не громадянин України виїхати закордон з міжнародним свідоцтвом вакцинації?

Міжнародне свідоцтво діє в країнах, уряди яких зобов'язалися дотримуватись Міжнародних медико-санітарних правил. Інформацію про перелік країн, які визнають міжнародне свідоцтво про вакцинацію ви можете знайти тут tripadvisor.mfa.gov.ua. Напередодні поїздки рекомендуємо Вам також уточнювати всю інформацію на офіційних сайтах міністерств внутрішніх справ цільової та транзитних країн.

Підставою для видачі Міжнародного свідоцтва про вакцинацію є повний курс вакцинації.

Термін його дії - 365 днів.


(044) 207-80-00(044) 207-80-01(093) 207-80-00Telegram Viber Viber Зворотній зв'язок